Savoire vivre pod kątem wizytówek

Dyplomacja w sprawach biznesowych niejedno ma imię. Powinniśmy pamiętać o tym bez względu na charakter naszej działalności. W ramach dyplomacji liczy się każdy gest, jaki wykonamy wobec partnera handlowego. Wizytówki to ponadczasowe rozwiązanie w zakresie reklamy. Musimy pamiętać jednak, że savoire vivre pod ich kątem jest równie ważny co inne zasady dobrego zachowania. Sprawdźmy, w czym rzecz.

O wizytownikach słów kilka

 

Kto komu pierwszy wizytówkę, kiedy i jak? To najczęstszy dylemat osób, przed którymi stoi ważne spotkanie. A więc podpowiadamy. Osoba starsza i wyższa rangą wyciąga pierwsza przysłowiową rękę. Należy pamiętać, że w przypadku relacji służbowych ważniejsze od wieku jest kryterium rangi. Na pytanie kiedy odpowiadamy, że wizytówkę należy wręczać po zakończeniu spotkania. Jak? Z całą pewnością z pomocą przychodzą tu wizytowniki, które świadczą o profesjonalizmie działania, jak również szacunku do naszych partnerów.

 

Zalety wizytowników

Wizytówki można przechowywać w portfelu. Niemniej jednak te nasze, które służą reklamie, warto posiadać w stylowym wizytowniku, czyli dodatku, który powinien posiadać każdy biznesem i każda bizneswoman. Wizytownik jest ponadczasowym gadżetem, który robi niemałe wrażenie na osobach, którym wręczamy wizytówkę. O takie warto w trosce o renomę i budowanie świadomości marki zadbać w każdy sprawdzony sposób. Wizytowniki z całą pewnością są tego częścią.

2 komentarze Dodaj komentarz

  1. Marcin napisał(a):

    Myślę właśnie o takim praktycznym gadżecie.

  2. Olaf napisał(a):

    Podobno żona ma mi kupić 😀

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *